Endelig sommer!
Til alle ledere, tillitsvalgte og verneombud vi samarbeider med – tusen takk for innsatsen så langt i år. Nå er det tid for ferie, sol og noen velfortjente fridager.
Etter sommeren venter nye samarbeidstiltak, konferanser og prosjekter, der godt partssamarbeid står i sentrum som alltid. Vi ser fram til å ta opp tråden igjen med dere.
Ha en riktig god sommer!
Varm hilsen fra Runa og Hogne